dissabte, 16 de febrer del 2019

Crònica d'Ai Sole!


Les actuacions d'Ai Sole van ser un èxit, estem molt contentes amb el resultat. Vam gaudir molt dalt de l'escenari i venir un munt de gent (vam omplir aforament gairebé a tots els bolos!). Ens vam sentir molt acompanyades per les veïnes del barri. Gràcies!











Vam rebre molt bones crítiques per part del públic. Us compartim alguns dels comentaris que vam rebre a les enquestes de la funció: 

"D'Ai Sole! em quedo amb l'alegria i la connexió de tots els participants: la capacitat de representar amb humor i sàtira. Un tema delicat per la gent gran fa que el consciencÏis mentre rius i plores alhora"
(Espectadora d'Ai Sole , resposta a l'equesta del públic)

 "M'ha agradat molt aquesta idea que la gent gran no perd el seu dret a decidir el millor per a si mateixos. I que el nostre barri, per bé o per mal, és l'escenari on s'han de defensar aquestes decisions" 
(Espectadora d'Ai Sole! , resposta a l'equesta del públic)
"Estic tan contenta de com ha anat la funció! Als meus néts els va encantar i no paraven de fer-me preguntes després... Els va encantar l'escenografia. I els meus fills es van emocionar en algunes escenes... És tan bonic això que hem fet. Tot surt bé quan hi ha un equip tan fantàstic al darrere" 
(Participant d'Ai Sole! a l'espai de valoració final)

GRÀCIES A TOTHOM QUI HO HA FET POSSIBLE!!! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada